Dla dzieci i młodzieży - Przedszkole

Zajęcia na terenie Poradni
temat | Indywidualne zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością, w tym z odroczonym obowiązkiem szkolnym |
---|---|
cele |
Wspomaganie ogólnego rozwoju psychoruchowego, doskonalenie kompetencji edukacyjnych przygotowujących do nauki w szkole |
osoba prowadząca | Anna Kisielewska |
grupa | Dzieci w wieku przedszkolnym |
temat |
Indywidualne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z ryzykiem dysleksji |
---|---|
cele |
Profilaktyka dysleksji, usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych, przygotowanie do nauki czytania i pisania |
osoba prowadząca | Anna Kisielewska |
grupa | Dzieci w wieku 5-6 lat |
temat |
Indywidualna terapia logopedyczna |
---|---|
cele |
Stymulowanie rozwoju mowy i wyrównywanie opóźnień, korygowanie zaburzeń mowy, podnoszenie sprawności językowej |
osoba prowadząca | Anna Remelska, Mirosława Sielicka, Maria Sadowska |
grupa | Dzieci w wieku przedszkolnym |
temat |
Zabawy i ćwiczenia z wykorzystaniem Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (zajęcia grupowe dla dzieci wraz z rodzicami) |
---|---|
cele |
Wspomaganie ogólnego rozwoju dziecka, w tym emocjonalno-społecznego, kształtowanie poczucia bezpieczeństwa, pewności siebie, budowania kontaktu z innymi |
osoba prowadząca | Anna Kisielewska |
grupa | Dzieci w wieku od urodzenia do 3 r.ż. wraz z rodzicami |
temat |
Zabawy i ćwiczenia z wykorzystaniem Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (zajęcia grupowe dla dzieci wraz z rodzicami) |
---|---|
cele |
Wspomaganie ogólnego rozwoju dziecka, w tym emocjonalno-społecznego, kształtowanie poczucia bezpieczeństwa, pewności siebie, budowania kontaktu z innymi |
osoba prowadząca | Anna Kisielewska |
grupa | Dzieci w wieku 4-6 lat wraz z rodzicami |
Zajęcia na terenie przedszkoli
temat | Zabawy i ćwiczenia rozwijające zmysły |
---|---|
cele | Świadome odbieranie otoczenia przy wykorzystaniu zmysłów |
osoba prowadząca | Jolanta Jargiło |
grupa | Dzieci w wieku 5-6 lat |
czas trwania zajęć | 1 godzina |
miejsce | Przedszkole |